SOCIAL MEDIA

środa, 18 stycznia 2017

M.A.C. lipstick DUPES! (zamienniki słynnych pomadek od M.A.C.)




Ci, którzy dzielnie śledzą mojego bloga pamiętają czasy posta z zamiennikami pomadek Kylie (klik) , w którym to obiecywałam Wam więcej postów tego typu. Niestety dotychczas nie mogłam się zebrać i stworzyć dla Was czegoś w tym stylu, aż w końcu jestem! Dzisiaj pod lupę weźmiemy firmę M.A.C. i jej znane już przez większość szminki. W swoim życiu miałam do czynienia jedynie z jedną szminką wyżej wymienionej firmy i był to kolorek Velvet Teddy. Bardzo dobrze ją wspominam, jakość była wspaniała, a kolor idealnie dobrany do koloru mojej cery. Niestety katowałam ją tak długo, aż ujrzałam denko. Od tamtego czasu moja 'kolekcja' nie powiększyła się mimo tego, że mam parę kolorków na oku. Głównym tego powodem jest oczywiście cena i fakt, że po prostu nie stać mnie na taką kolekcję jaką sobie wymarzyłam.





Uprzedzając komentarze, które pewnie się pojawią- Podane przeze mnie zamienniki dobrałam na podstawie swatch'y z internetu jak i propozycji innych osób, które te pomadki posiadają. Przetrzepałam wiele źródeł aby jak najlepiej dobrać do siebie odpowiedni kolor zamiennika i oryginału. Zdaję sobie sprawę, że oryginały w wielu przypadkach mogą mieć dużo lepszą jakość niż zamiennik dlatego proszę, żebyście się tym nie sugerowali. Ten post ma na celu pokazanie Wam podobnych kolorów, a nie tej samej jakości.

Jak wiecie, lub nie M.A.C. ma w swojej ofercie oszałamiającą ilość kolorów, dlatego ja wybrałam te najbardziej popularne i najczęściej przez Was polecane. Jeżeli dzisiejszy post Wam się spodoba mogę zrobić kolejny z innymi produktami tego typu, lub po prostu kontynuację reszty kolorków od Mac-a. Jeżeli chcecie zobaczyć zamienniki konkretnej firmy- podawajcie propozycję w komentarzu. 





Nie zapomnijcie dodać mnie na moich mediach spolecznościowych:

  TUMBLR   |   INSTAGRAM    |    ASK    |    INSTAGRAM INSPI.   |   FACEBOOK 
SNAPCHAT: Kayleenbeauty

30 komentarzy :

  1. Super post :)
    A może zamienniki Anastasi? ;)
    Zapraszam do siebie: meeveryday98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie. :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy, ja uwielbiam nudziakowe kolory :D pozdrawiam <3

    https://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa :) ja poluję na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przypadtny post! Kolorek angel jest prześliczny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kolory są naprawdę prześliczne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kolorki dobrałaś!!! Nie pogardziłabym nawet takimi zamiennikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie posty! piękne kolory wybrałaś! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że zrobiłaś taki post! Zawsze można dobrać coś dla siebie :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w swojej kolekcji mam ponad 30 pomadek od Mac ale zadnej z wyzej wymienionych lol!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! W ten sposób szybciutko można znaleźć zamiennik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość odcieni idealnie wpada w mój gust, powieści że ja też jak nieraz zakocham się w pomadce, szybko jej ubywa :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Baardzo chciałabym którąś z nich :<
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega cudowne zestawienie :) Najbardziej podoba mi się chyba kolor cherish :) jednak ogólnie mega sporo odcieni wpada w mój gust! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentują się naprawdę fajnie! Muszę chyba troszkę na nie "zapolować" :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Posmutniałam. Dlaczego? Dlatego,że nie mam ani jednej pomadki z M.A.C. Szczerze? Mają najpiękniejsze kolory jakie kiedykolwiek widziałam i jeśli faktycznie na ustach są podobnie napigmentowane,to koniecznie MUSZĘ mieć! Najbardziej do gustu przypadła mi ta Velvet teddy. Takiego odcienia brakuje w mojej kolekcji. Trzymam za Nas kciuki,żeby udało Nam się zebrać swoje wymarzone kolekcje. Damy radę! 😍
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Velvet Teddy to marzenie, to moja jedna z dwóch cudowności z Maca, a ich jakość to istna bajka. Kremowa konsystencja, idealny pigment, nie wysusza - tego nie da się podrobić. Uwielbiam artykuły o zamiennikach, ponieważ nie zawsze jestem w stanie pozwolić sobie na tak wysoką półkę, a zamienniki bywają naprawdę zaskakująco dobre i porównywalne, choć i tak moje serce należy do Maca i Smashboxa, a nic innego nie będzie w stanie mnie przekabacić na swoją stronę :)
    Posty na Twoim blogu są tak perfekcyjnie dopracowane, jakbym miała przyjemność czytania postów na najbardziej profesjonalnym blogu, choć z każdym kolejnym postem wydaje mi się, że dokładnie tak jest.
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam brąz na ustach więc pomadki brązowe u mnie górują :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog! PRześliczny jest jego wygląd! <3 :)
    Cudowne wpisy i zdjęcia! Mój snap: maarz.1 zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne pomadki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Ciekawe kolory tych szminek. Najbardziej podobają mi się brązowe kolory :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie posty. przydają się :)
    powodzenia w blogowaniu
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Velvet Teddy - marzenie!!
    zoviahanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mac ceny ma spore;/ Więc zamienniki to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam ani jednej pomadki z MAC... jestem zawiedziona :( mają przepiękne odcienie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nigdy szminki z marki MAC, ale nie ukrywam, że chętnie bym ją przygarnęła do swojej kosmetyczki, ale to dopiero jak wykończę moje pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Control Your Time With This Helpful Advice

    2.COVID-19 Circuit Breaker: What's Allowed and Not Allowed?

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. The Best Ways to Eliminate Blackheads

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpowiedzUsuń
  28. "
    Hi we are from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. 7 Great Places to Get Your Desktop Wallpapers for Free

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. Be a true keyboard warrior during the Circuit Breaker

    4. Top 10 Facial Salons in Central Singapore for Your Ultimate Convenience

    5.Your Updated Wedding Ang Bao Red packet Guide for 2020"

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, dziękuje Wam za to, że jesteście.